Glödhett!

2009-09-21 - 00:08:54
Kategori: Fritid & Nöjen
Igårkväll när vi gick och lade oss, skulle vi dämpa belysningen i sovrummet. Eftersom vi inte har någon dimmer där och det antingen går att välja på strålkastare eller kolsvart, så fick jag en snilleidé. Jag hände en handduk över lampan! Och det blev riktigt bra, riktig mysbelysning. Medan vi låg där och surrade, kände jag en märklig doft. En doft som man inte känner så ofta. Jag bad André andas på mig - men näe, det var inte han som luktade. Jag vädrade, tills det slog mig att det ju luktade rök! Ooops, LAMPAN! Jag sprättade upp ur sängen och skyndade mot lampan. Mycket riktigt, det hade blivit väldigt varmt där, så varmt att handduken glödde! Jag slängde handduken i diskhon, och sedan ut på stenplattorna, kröp sedan till kojs igen. Ingen skada skedd, tur!

Ja, förutom på handduken då!

Såhär fin blev handduken efter att den hängt över lampan... :/


- the one and only!

Synpunkter:
Torsten

Tänd inte eld på huset, vore ju inget bra!!!

Kramar

2009-09-21 @ 07:20:31
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0