Bus med Torsten!

2009-09-23 - 21:12:19
Kategori: Zlatan
Efter jobbet ringde jag till Eva, Torstens matte. Vi bestämde oss för att träffas på parkeringen vid Lomtjäns Upplevelseskog. Det är så mysigt där, och väldigt sällan folk. Så hundarna kan springa lösa och härja på som de vill. Och det gjorde de:

Torsten lyckades få sig en lerinpackning för benen - SPA, har jag fått lära mig att det heter! :D
Torsten hittade ett surdike, och passade på med en lerinpackning på benen! Matte var inte fullt lika nöjd över det...


Full karriär!Zlatans tunga ser ut som en slips!
Kom och ta mig om du kan!


Efter allt busande var de helt slut, båda två. Särskilt Zlatan, som ju är 6 år äldre än Torsten, vilket syntes ordentligt efter några varv löpvarv. Zlatans tunga hängde som en slips, men Torstens tunga hände rätt friskt den också :D

Torsten & Zlatan pustar ut :]
Två vovvar som kommer att sova gott!


Det är så himla roligt att se hundar busa. Ögonen och hela kroppsspråket utstrålar sån lycka - och det ger mig sån gläjde i mitt hjärta. I hundmammahjärtat!

Zlatan & Torsten i Lomtjäns Upplevelseskog! Februari -09
Sist Zlatan & Torsten busade i skogen var i februari i år, dvs mer än 7 månader sen! Lille Torsten har blivit mycket större sen dess! :]


Detta måste vi göra oftare, Eva! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Kerstin

Vilket fint hus ni verkar ha köpt? Var ligger det? Det skulle vara kul om vi kunde träffas till veckan. Hur jobbar du? /Kerstin

2009-09-23 @ 21:38:22
URL: http://akital.bloggagratis.se
Torsten

Jaaa, kul hade vi!!! Nu är jag ren o fin igen, luktar inte urk och har fått mej ett gott älgben....livet kan vara sämre!

Kram på er!

2009-09-23 @ 23:43:03
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0