Bio - Flickan som lekte med elden!

2009-09-28 - 22:19:54
Kategori: Fritid & Nöjen
Jag säger bara: OH MY GOD! Vilken film!

FÖRBJUDET
Vi möttes av denna skylt, innan vi gick in till biosalongen


Jag, André, Tuss och Micke har varit på bio ikväll och sett den andra delen i Stieg Larssons triologi - Flickan som lekte med elden. Jag ville att den aldrig skulle ta slut! Jag kollade inte ens på klockan en endaste gång, vilket är ovanligt för fröken Sara! SOM jag längtar till den tredje filmen!

Porrecorre! :]
Tuss popcorn. Den som sticker upp längst bak ser ut som en hjärna!


När filmen var slut (ja, det tog faktiskt slut... :[ ) gick vi förbi Tuss päron och hämtade lilla Siri. Och som vanligt stack hon ner huvudet i Andrés sko, så fort hon fick chansen. det måste lukta gott där.. Tänker dock inte undersöka saken själv! :D

Tuss och Micke - Tack för ikväll! :]


- the one and only!

Synpunkter:
Therese

Tack själv bruden! Riktigt trevligt. Synes snart. :D

2009-09-29 @ 07:40:40
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0