Besök på kvällskvisten

2009-09-23 - 21:52:05
Kategori: Fritid & Nöjen

Idag, strax efter 18, började Zlatan skälla. Han gör det då det kommer folk, men ibland även när det kommer någon till grannen. Eftersom jag inte hört något sa jag åt honom att sluta, vilket han gjorde trots att han var intensiv ett tag. Sedan ringde det på telefonen. Det var Linda som undrade om jag var hemma. Hon, Per & Harry väntade utanför. Då hörde ju Zlatan rätt :D

De kom förbi och kikade hur vi hade det. Vi fikade och efter en stund kom även André hem, som ju pluggar i Luleå. Mitt i allt surr plingar det på dörren. Då kom mina föräldrar och lillebror förbi - med glass. Så det blev värsta fika- och glassfesten. Stackars Harry kommer väl vara som ett duracellbatteri ikväll. Eller ska jag säga "stackars Per och Linda"? :S

Harrybot med choklad runt munnen! :]
Glassen hamnar lite här och där när man är liten :]Yummie!Mums vad gott med glass!
SÖTUNGE!


Per och Linda stannade hela kvällen. Och det var ju tur, för det var så länge sen vi sågs. Vi hade mycket att ta igen surrmässigt - i alla fall jag och Linda :] André och Per satt mest vid datorn. Harry & Zlatan skuttade mellan! Det var så mysigt att få ha dem hos oss en stund!

Nu ska jag och John Blund besöka drömmarnas värld - morgondagen blir krafigt ansträngande... :S

- the one and only! 


Synpunkter:
Linda

inte ett ljud har kommit från harrys rum när vi la han,skönt! hoppas nu han vill ge sin mamma en lång sovmorgon ;)

tack för ikväll, himla mysigt! vi får se till att det inte blir lika länge till nästa gång!

2009-09-23 @ 22:00:06
URL: http://lindta.blogg.se/
Stina och Eric

Aha du, du får jobba i lule, men ändå skönt att du har brorsan där då som du kan va hos.



Det är synd att man inte hinner gå någon mer kurs i babysim innan man börjar om och jobba, för det blir så svårt att få det att passa in i schemat. Men man får fara själv och bada med Eric och träna i alla fall på det man har gått igenom.



Händer i helgen för er då? =)



Kramar

2009-09-24 @ 19:59:05
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0