Zlatans sista dag...

2009-10-22 - 18:14:39
Kategori: Zlatan
Igår var det sista gången som Zlatan behövde följa med mig till jobbet. Idag har hundluckan som jag beställt kommit (har dock inte hämtat ut den ännu...) och vi har påbörjat flyttningen av hundgårn. Det kommer att bli kanon!! :]

Eftersom jag har världens bästa vovve, förtjänar han ett alldeles eget inlägg med bilder bara på honom:



Här kommer jag!
Frost i gräset :]
Bilder från sista promenaden på jobbet!

Liggfäll, gummiring,
Liggfäll, gummiring, Hunddomino, reflexväst och torkad strupe!

Killen med koll!Hjärngympa! :]Mums!
Tuggar tjurmuskel!
Mums med tjurmuskel!

Vacker!
Ha en skön kväll!

Nu ska jag göra mig klar för möte med kvinnojouren. Är skitig i håret och skulle behöva en dusch, men.. Jag ids inte! Det får bli när jag kommer hem istället. Finns ju inget skönare än att lägga sig nyduschad!

Later alligator!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0