Vinkväll hos Vickan

2009-10-03 - 23:32:14
Kategori: Fritid & Nöjen
Igår var en händelserik dag. Jag och Zlatan var ju först på Pitholmsheden med Vickan och Baloo. Tidigare under dagen hade Cilla från jobbet och frågade om jag ville följa med på vinkväll hos Vickan - och det ville jag ju såklart! :]

Vackra ljus!


Jag kom dit strax före 19:00. Johan var så gullig och skjutsade mig dit. Vi satte oss ute på verandan, där vi drack valfri dryck och åt ost och kex. Några bekanta till Vickan och hennes Olov kom förbi, samt Cilla (när hon slutat från jobbet) och Martin (som f.ö. kom långt in på småtimmarna).


Ostbrickan :]
OstkrokarBaloo var naturligtvis med :]Kexen


Men vi hade trevligt, verkligen!! Jag hade ont i halsen när jag kom hem runt 3-tiden. Och inte på grund av att jag skrikit, utan på grund av kvällens i princip konstanta skrattande. Om jag känner efter har jag  n ä s t a n  träningsvärk i magen :D

Jag hade superkul! :]


Snart kommer uppdatering från dagen...

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0