Träff med Baloo!

2009-10-03 - 16:54:22
Kategori: Zlatan
Igår efter jobbet, åkte jag förbi Vickan. Vi hade bestämt att vi skulle träffas med hundarna. Zlatan har ju en viss tendens att vara lite grinig mot hanhundar och eftersom Vickan har pratat så väl om hennes border collie Baloo, kände jag att han var den rätta hunden att påbörja "rehabiliteringen" av Zlatan!

Zlatan ser större ut än vad han är, men Baloo kryper faktiskt! :D
Zlatan & Baloo kämpar upp för sandtaget!Baloo i förgrunden, Zlatan i bakgrunden
Zlatan flåsar på
Baloo & Zlatan är redo!Baloo är beredd på mattes kast! :]Platsliggning!
Baloo har fokus på matte! :]


Och visst gick det bra,  n ä s t a n  hela tiden. Det var vid inkallningen efter platsliggningen som Zlatan blev lite väl exalterad. Så han gav sig på stackars Baloo, som gjorde allt för att bli av med den obehagliga besten. Så Zlatan fick ligga ner en stund och lugna ner sig. Och när han var mindre het, hade jag honom att gå fot bredvid mig, vilket gick jätebra.

Detta gör vi om, Vickan! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0