Spår/sök

2009-10-13 - 16:17:09
Kategori: Zlatan
I söndags var vi ut och spårade med Zlatan - och han är ju en klippa!!

Sådan herre, sådan hund! :]


Han har verkligen hittat sitt rätta jag igen. Och det känns så himla skönt i hjärtat att han äntligen hittat tillbaka till sina kunskaper och att vi kan använda honom till det ändamålet igen och han får känns sig nyttig igen. Det är när han får spåra som han trivs som bäst. Förstår ni att det värmer i hundmammahjärtat mitt?!? ♥

I spåretSpårpågångenZlatan är bombsäker
Zlatan är bombsäker

En av apporterna funna
Här har han hittat en av apporterna

Slutapporten hittad!
Duktig Zlatan!

En trött kille!En trött kille!
Trött kille!


När vi spårat klart och han fått pusta ut en stund, drog vi igång med lite sökträning. Det är han också en riktig klippa på:

Sedan drog vi igång med sökträningen!
Se, så läskig han ser ut! :]


Vi filmade sökmomenten, och du kan se resultaten här:




Nu ska jag baka bullar! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

tusen tack själv! redan när jag satte mig i bilen började jag längta till nästa middag vi ska ordna! då hoppas jag dock att min käre partner behagar att vara hemma! =)

jag o emma kom fram till att vi tyckte att du o hanna ska komma lverens om en helg som passar, eftersoma tt det är ni som jobbar. dock den helgen vi tänkt passar inte oss, och halloween skulle ju per o emma bort. men annars är det fritt fram! vi kan då fredagkvällar också om det kanske skulle passa bättre?



jag har inga planer alls i veckan.. bara slöa! har börsen i holls = inget stadsbesök, lika bra det, billigt blir det då :P o så vet man aldrig om per behöver bilen så vi är som mest bara hemmavid. =) vad pysslar du med, jobb hela veckan?

kramar!

2009-10-13 @ 20:16:48
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0