Risigt värre

2009-10-30 - 02:23:36
Kategori: Trädgården & Utomhus
Igår, efter skymningstid, gock jag och Zlatan ut i skogen för att plocka granris för dekoration utomhus. Och nej, jag är inte rädda för blottare, fastän jag vet att det ränner runt en sådan på Grisberget. Jag är aldrig rädd när jag har med mig min ädla springare! Var dock lite svårt att se var jag gick, det finns inte direkt lyktstolpar i skogen! :D

Nåja, jag fick med mig en del ris. Och efter lite knep och knåp, tyckte jag mig få ihop en riktigt fin samling:

Härligt med granris!! :]
Nog piffar den upp den annars så fula brevlådan! Allt annat är omöjligt :DVid vår exeptionellt heta brevlåda
Brevlådan fick då ett ordentligt ansiktslyft (den här brevlådan blir inte kvar länge till)

Är extra nöjd med denna
Är extra nöjd med denna!

Helhetsintrycket
Välkomna till oss!

På trappen, till vänsterMini-Zlatan önskar alla våra vänner och bekanta välkomna! :]
Det gör även den riktiga Zlatan, men på sitt eget lilla högljudda och klumpiga vis! :D
Jag låter värre än vad jag är! ;]


Nu återstår bara snön!! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0