Naket på Laitis?

2009-10-08 - 22:58:34
Kategori: Allmänt

Vad har denna vackra unga dam med Laitis att göra?
Förstår liksom inte var denna unga vackra dam har med Laitis att göra? Är hon mekanikern, trofén eller är hon rent av butiksägaren?


Upptäckte denna bild under en av gårdagens ronder. Den hängde inne i en verkstad och jag kunde inte låta bli att fota den. Jag hänger då inte med! Ser ni sambandet?

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Nu vet jag inte om svaret jag skrev nyss kom med för i samma veva dog internet.. så jag svarar igen då för säkerhets skull :P



Men allt mellan 4 och 6 blir bra, jag hinner ju då få i mig mat och de är huvudsaken :D men vi får väl höras närmare om mer exakt tid kanske!



kramar!

2009-10-08 @ 23:00:40
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0