Mys med Lina ♥

2009-10-01 - 22:04:11
Kategori: Familjen
Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Lina. Hon följde med mig till Lantmanna, där jag köpte ett gigantiskt ben och en ny säck med mat åt Zlatan. Sedan drog vi till Coop och inhandlade middag och lite annat gorm. Har för övrigt köpt min första Ben'n Jerrys idag, har dock inte hunnit äta den, det får nog bli imorgon!

Observera den rosa klon! :D
SmaskensSitter snällt och väntar på 'Varsågod' :]Mmmm!


Till middag blev det pasta och köttfärssås. Lina skulle sedan på Tjejkväll, så hon kunde inte stanna så länge. Men jag är nöjd över all tid jag får med min kalaspingla!

Älskade LINA! ♥
Min fina Lina!


Nu ska jag ut en sväng med Zlatan. Sedan är det dags för sängen - arbete väntar imorgon!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

tack för erbjudandet, emn jag åkte in ändå. per lämnade in tvn så han fick lämna av mig så gick jag o köpte schampo, balsam och hårspray som var nedsatt pga tjejkvällen. och hade sån tur att dem hade det heladagen, jag är nöjd! jag satte mig även under saxen så nu är jag KORThårig!! :O

2009-10-01 @ 22:09:08
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

bildbevis får du nog vänta på ;) ikväll blir vi bara hemma, jens o hanna ska komma förbi o så får vi se om emma o per dyker upp eller ej. imorgon åker vi till a-plog fram och åter på marknaden, o sen stannar nog per i trolltjärn.. skulle vara trevligt att träffas när per är hemma ;)

2009-10-02 @ 20:03:08
URL: http://lindta.blogg.se/
Stina och Eric

Jo klart en brasa är mysfaktor! =)



Skönt att du får vara ledig på lörda i alla fall! Det är alltid behövligt med ledighet och framförallt uppskattat!



Vi har inte så mycke planer, allt beror som på våran lillkille som legat i feber som du har läst, och rätt högt men idag har han som nästan varit feberfri men inte riktigt sig själv men inte underligt då man inte är pigg. Så vi får se vad helgen för med sig, hade i alla fall tänkt på loppis som är imorgon!



2009-10-02 @ 21:06:18
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
B R O W N S U G A R

ja precis =)

2009-10-03 @ 13:41:23
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0