Master bedroom - färdigmålat!

2009-10-05 - 22:15:54
Kategori: Hus, renovering & inköp
Igår målade André, som sagt, klart sovrummet. Idag har jag städat undan där lite, lagt ut plast, lagt ut ett golvprov - och naturligtvis fotat! :D

Sovrummet färdigmålat! :]Plasten utlagd, samt ett golvprov. SMOKIN'! :]Grejorna ihoppackade i hörnet...Henna blir suppernice!
Visst blir det riktigt snyggt?! :]


Förutom "upprustningen" har jag mest pysslat  på hemma, plockat undan, ökat på mysfaktorn genom att tända ljus, samt ätit et skål med Maizenavälling, vilket var grymt gott. Nu kan jag sova gott också!

Maizenavälling, MUMS!
Maizenavälling med lite råsocker som jag strött över


Ska nu vara en duktig tös och gå i säng i vettig tid. Jag känner att jag verkligen behöver det!

See ya all tomorrow!

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Låter ju som en riktigt härlig helg! :D



Jo ordningen blev återställd men de behövs inte särskilt mycke så ser de likadant ut igen :P



Nä, om jag skulle ta och göra något så även den här natten på jobbet går! huja så less jag är på nattjobb! men nu är de bara bita ihop sista månaden =)



kramar!!

2009-10-05 @ 23:16:41
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Torsten

Oj, vad ni jobbar duktigt!!! Nu måste jag snart komma och hälsa på!

Kramar Eva

2009-10-06 @ 09:08:30
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Hanna

Jajemän jag fick ditt sms och nu har du nog fått ett sms av mig :D



Jo rackarn också, nog ska jag fixa detta.. men de är när man vet att något annat väntar runt hörnet så äre som att de bara blir värre :P



Ha en bra dag =) kramar!

2009-10-06 @ 14:00:00
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0