¡Mañana vamos a Estocolmo!

2009-10-23 - 00:19:07
Kategori: Resor
Min lillasyster har länge diggat High School Musical. När det förra året sattes upp en musikal i Stockholm, var jag sugen att åka ner med henne och går och se den. Men vid den tidpunkten hade jag inget jobb, och därmed inte heller den fetaste plånboken. Så döm om min lycka då jag upptäckte att den sattes upp i år igen!

Det har nu varit hemlighetsmakeri fram till i söndags, då vi talade om för henne (vad jag planerat sedan i somras) vart vi skulle till helgen:

Musikalbiljetterna
Här har hon inte riktigt hajat vad som komma skall.. :]Flyg-, hotell- & musikalbekräftelse!


Det blir jag, mamma och Lina som åker ner till Stokholm över helgen. Vi ska bo på hotell och gå på olika sevärdheter. På söndag klockan 12:00 intar vi våra platser på Göta Lejon! Gissa om hon blev glad! Och det ska bli så himla roligt att göra något "bara vi tjejer" :]

Till saken hör att Lina skrivit ett brev till mamma, bara några dagar innan hon fick reda på om resan. Det är som om hon hade på känn att vi vi skulle iväg:

Linas önskan!
Jag fick en tår i ögat när jag såg detta



Ha en skön helg, för det ska då jag verkligen ha! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Therese

Åå tokmys juhh!=))



Hooon hade det nog på känn hehe !!:))

Så sött!!

Hoppas ni får det toktrevligt:))

2009-10-23 @ 03:04:42
URL: http://oestroem.blogg.se/
Torsten

Lilla Lina....hon är ju bara för söt!!! Vilken tur att ni kan uppfylla hennes önskningar till pricka! Ha en underbar helg och pussa Lina från oss (ja, Gullan också förståss)!

Kramar

2009-10-23 @ 07:51:50
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Kestin

Ha det så kul i Stockholm och hälsa mamma och Lina.



Kram/Kerstin

2009-10-23 @ 08:34:57
URL: http://akital.bloggagratis.se

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0