Köttstycke

2009-10-06 - 21:00:41
Kategori: Zlatan
Efter spårningen blev det inte särskilt många fler knop. Jag var ju och handlade inför morgondagen just efter jobbet, men tror ni jag gjort i ordning något? NÄE! Jag har bara haft en lugn och skön kväll, och den är jag nöjd med!

Zlatan fick det lite kämpigt, däremot. Har ju ett X antal infrusna renben med diverse kött på, som bara väntar på att få slukas av herr Z. Och SOM han slukade det, med hull och hår. Det känns så bra att kunna ge honom något riktigt köttigt och urtida, så han får visa oss sin riktiga natur:

Zlatan har lagt tassarna på ett renben!
Renbensbiten!Zlatan njuter i stora drag! :]Smarrigt
Älskade Z käkar renben!


Har faktiskt laddat upp lite nya bilder på min Pixbox. Du är välkommen dit!

Nu ska fröken E börja varva ner, lägga åt ögonen och helt och hållet hänge mig åt John Blund. Jag undrar vilka äventyr vi ska på i natt? Den som lever får se.. :]

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

men så trevligt det ska bli! då ska jag se till att roffa åt mig en älgköttsbit här från mamma o pappa ;D

något att dricka kanske vi ska ta med oss också?

jag gör då det iaf!

tid.. hmpfh..5-6 nån gång kanske?

kram!

2009-10-06 @ 21:56:26
URL: http://lindta.blogg.se/
Hanna

vad kul, de ska bli hemskt spännande att se hur ni fått till de =)



Ja, ang. de där med tiden.. vi får väl se när de blir, nog hinner jag. har rent funderat på att ta komp några timmar om de är nån vänlig själ som vill jobba några timmar för mig så jag kanske inte börjar förens 10-11, vi får se :) det löser sig! ska bli trevligt iallfall :)



godnatt och kram!

2009-10-06 @ 23:57:35
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Stina och Eric

Hej! =)



Jodu jag diggar reima men det är ju tyvärr inte gratis men kan man hitta till halva priset så är det faktiskt överkomligt!



Tycker du har en härlig blogg, lägger in mycket bilder! Det gillar jag! =)



Allt väl då? Går bra med sovrummet och renoveringen där?



Jag längtar tills vi ska se män som hatar kvinnor, har fortfarande inte blivit av men kanske till helgen!



kramar

2009-10-07 @ 12:02:16
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Maria

Hej Snygging.

Hade planerat en resa uppåt landet i helgen, men influensan verkar inte redo att flytta ur min kropp.

Jag hoppas sgt. Glas är lika tillgänglig nästa helg, för i så fall attackerar jag norrbotten!



Jag har bytt mobil och alla nummer försvann, så kan inte du skicka ett litet sms så jag får tillbaka ditt nummer?

Puss och kram!

2009-10-07 @ 22:22:06
URL: http://mariakarlsson.webblogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0