Jag skäms...

2009-10-05 - 19:04:13
Kategori: Zlatan
Idag har jag varit och spårat med Zlatan. Jag fick hjälp av lillasyster Lina och hennes kompis C. Tyvärr gick det inte som beräknat. Och allt är mitt fel. Jag skäms över att jag inte har underhållt hans spårningsfärdigheter. Så imorgon blir det hårdträning - husse/mattespår efter jobbet! Han ska bli lika skillad som han en gång var, det ska jag ge mig den på!

Dock byggdes inte Rom på en dag, men jag lägger hörnpelarna imorgon. Det blir kul! Någon som vill följa? :]

Fina killen - som börjar bli grå på nosen!
Snygghunden!Zlatan i skogsdungen
Snart är min stjärna i full gång igen!


På förmiddagen fick vi en överraskning på jobbet - gott mjukbröd och pålägg till fikat. Detta som kompensation för den helvetiska helgen som nu ligger bakom oss. Är grymt nöjd att jag bara jobbade en dag under helgen!!

Smörgåsbord


Nu ska jag äta någon typ av middag.

Later...

- the one and only!

Synpunkter:
Therese

åh, såg gott ut med mat. Vad hade ni haft för helveteshelg? Jag kanske kan följa imorgon?! Se vad siri går för. haha.. maybe, maybe.. Ses imorgon babe :)

2009-10-05 @ 20:05:42
URL: http://tohlund.blogg.se/
Linda

jo, gör det! säg gärna till så fort du vet omd et blir nåt. tänkte annars åka till holls ;p fast, det kanske jag ändå gör o lämnar harry där och får en barnfri kväll :P

2009-10-05 @ 20:29:06
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0