Idag gick det bättre!

2009-10-06 - 17:52:24
Kategori: Zlatan
Efter jobbet åkte jag och handlade och fick med mig hem en del som jag inte planerat, men som jag är nöjd över ändå! Cilla - nu är jag en i "Vileda Rosa Bandet-gänget" ;]


Vileda Rosa Bandet moppsetNärbild på hinken
Respect! :D


Spårningen gick bättre idag - men ändå inte bra. GAAH, vad jag var arg när det inte gick som jag ville. Insåg ju sen att det ju naturligtvis inte är stackars Zlatans fel. Han gör ju allt för att vara till lags. Jag har bara mig själv att skylla! Men träning ger ju färdighet, och snart är han en fullfjädrad spårhund igen!

Jag & Älsklingsskräpet! :]
Världens bästa kompis!

HÄR KOMMER JAG!!Vi har dragkamp om repet


Har idag sprättat påsen till min fleeceponcho som jag köpte på JYSK för några månader sedan. Tänkte inte använda den förrän vi flyttat in, och det har jag minsann hållit! I genusens tecken köpte jag en röd till mig och en svart åt André. Dock har han inte hunnit prova den ännu - är heller inte säker på om han kommer göra det. Men jag gillar den. Och gissa om den är mysig!? Mys i kvadrat!!

Min 'nya' fleeceponcho! :]
Varmt och skönt under min poncho!


Zlatan har fått dagens middag. Nu ska jag göra iordning lite middag åt mig själv. Det kurrar i min mage...

- the one and only!

Synpunkter:
Therese

Synd att jag inte kunde följa med idag. Men jag gör det mer än gärna någon annan dag. Medans vi har dagsljuset med oss? :)

2009-10-06 @ 18:14:12
URL: http://tohlund.blogg.se/
Therese

Tyvärr.. Lördagen blir att spendera med brorsan och Catarina. Vad skulle ni hittta på? :D Förresten, ska vi åka och simma ngn dag?

2009-10-06 @ 19:55:57
URL: http://tohlund.blogg.se/
therese

Frään skurhink med dvs saker !:)

2009-10-06 @ 20:31:03
URL: http://oestroem.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0