Happy Halloween!

2009-10-31 - 13:27:58
Kategori: Fritid & Nöjen
Igår efter jobbet tog jag tag i pumpan, som jag köpt tidigare i veckan:

Pumpan före
Hatten avHallå, är det någon som bor där inne? (Hoppas inte)
Skissad och redo för att skäras i!Sådär ja!Tadaa!
Sisådär ja!


Tog även reda på kärnorna, snörde in dem i ugnen och så blev det rostade pumpakärnor - gott snacks!


Tog reda på kärnorna.... som jag sedan rostade. MUMS!
MUMS!
Smakar som popcorn! :]


Det blev så mysigt när jag tände pumpan på bron:

Sådär ja!
Känns lite mer välkomnade! (Eller?)

Välkomna till oss!


Bus eller godis? :]

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

hahaha ;)



per ringde imorse o sa att han var piggare, så vi var inte sena att bege oss hemåt.

nu ligger han dock i sängen, sen tre timmar tillbaka. hostar och har sig, annars vet jag inte hur han har det riktigt.. jag och harry har tråkigt och jag är på dåligt humör, vilken lördag!!

2009-10-31 @ 17:16:26
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0