Glädje i hundmammahjärtat!

2009-10-23 - 00:08:25
Kategori: Zlatan
I måndags slutade jag tidigt på eftermiddagen. Jag åkte en sväng till Djurmagazinet och handlade för alldeles för mycket pengar (som vanligt, då?). När jag åkte därifrån, ringde jag My. Hon var med Malin i Lomtjärns upplevelseskog, så jag och Zlatan åkte dit. Malin hade en helt underbart snäll voffsing, vid namn Chippen. Otroligt fin kille, genomsnäll och och inga tendenser till aggressivitet. Det är precis sånna hänr hundar som Zlatan ska leka med - de som säger ifrån till sin juckande kompis, men att "tillsägelsen" inte behöver sluta i slagsmål. Sen var ju självklart söta lilla Elsa med!

Chippen, Zlatan & Elsa
Elsa, Zlatan & ChippenChippen & Elsa har dragkamp :]Här kommer vi!!


Hundarna härjade i över en timme. Dessutom fick jag bekräftelse på att jag har en riktig liten korvtjuv inneboende. Han snodde falukorven - som skulle vara till grillning - mitt framför ögonen på oss. Tänk så lätt allt slinker ner när man annars bara äter torrfoder! :D


Filmsnutt på busiga vovvar!


Nu ska jag gå och packa det sista inför morgondagen!!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0