Aquaria vattenmuseum

2009-10-24 - 19:53:52
Kategori: Resor
Vi tog oss en tripp till Djurgården och Aquaria vattenmuseum. Vattenlevande djur från olika delar av världen. Bland annat pilgiftsgrodor, rockor, clownfiskar, hajar och sjöhästar! Detta var verkligen en upplevelse:

Sjöstjärna på Aquaria Vattenmuseum
Sjöstjärna


Bjuder på fler bilder när jag kommer hem!

Vi tog oss även varsitt flottigt fikabröd och satt ner en stund. Men tiden bara rinner iväg och man hinner inte riktigt allt man tänkt sig. Helt plötsligt var klockan 16:30 och akvariet stängde. Vi tog oss då in till stan för att gå i lite affärer. Tänk, Åhléns stänger 21:00 ikväll, fast det är lördag. Lite skillnad jämfört med öppettiderna hemma! :D

Har i alla fall fyndat ett par skinnhandskarKappahl. Är även sugen på en ny väska, men jag blev snål och lade undan den istället. Tror jag låter bli att köpa den. Det lockar, men det finns vettigare saker att inhandla (särskilt med tanke på att jag har ett X antal väskor liggandes hemma)!

Nu är vi tillbaka på hotellet. Ska gå upp till Mamsen och Lina nu. Kan gladeligen meddela att Lina är på bättringsvägen och inte alls lika hängig som igår. Tur det, för imorgon blir det musikal - High School Musical! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0