After Work med vernissage á la moster Kina!

2009-10-30 - 13:59:13
Kategori: Familjen
André ville öppna en påse med ostkrokar. Jag ville vänta till helgen, men André sa att han var så sugen! Och hur slutade deta hela, tro? Jo, med att JAG äter upp hela skiten! Det var väl det jag visste! :D



Igår var vi på After Work med vernissage. Vuxenpoäng, eller hur? :]

Det var min moster Kina som tagit initiativet till detta. Hon hade bjudit in arbetskamrater, grannar och familj. Vi var rätt många, skulle tippa på en 25 st. Maten var jättegod (citronmarinerade kycklingspett, stekt potatis och vitlökssås) och bilderna och texterna till var underhållande.

Såhär hängde samtliga fyra arrangemang





Samtliga bilder går att köpa som exempelvis julkort, tips! :]


Kina håller på att skriva en bok om Kiruna, och hade valt ut fyra bilder med tillhörande text. Och det var verkligen en aptitretare - jag tror alla som besökte detta bara väntar på att boken ska komma ut, så vi får sätta tänderna i den!

Mingel och gott tilltuggDet var nästan fullsatt :]
Mingel och mys!


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0