8/10 - Ultraljud

2009-10-08 - 23:21:30
Kategori: Kärlek
I förmiddags 10:00 kom mäklaren på besök och gjorde en besiktning av huset. Han var något chockad över hur det ser ut hos oss nu - i järmförelse med hur det så ut när vi tog över det! :D



Jag har kännt mig lite nere idag. Jag har inte haft någon direkt lust att göra någonting av dagen, trots att jag har varit ledig hela dagen. Något har gnagit.. Idag var den dagen vi skulle varit på ultraljud. Den 8 oktober..

Ibland är jag helt på det klara med att vi råkat ur för missfall - och ibland känns det helt overkligt. Det sker ofta de dagar som skulle ha betytt mycket om bebisen fortfarande levt. Och ultraljudet var verkligen en sån grej som jag(och André, såklart) hade sett fram emot. Att få se miraklet för första gången, att verkligen förstå att vi skulle bli fyra(herr Z)..


Ibland är hjärnverksamheten lite väl aktiv!

- the one and only!

Synpunkter:
CIlola

2009-10-09 @ 09:30:13
Cilla

Gumman, förstår dej.. Tänker på dej..

2009-10-09 @ 09:31:20
URL: http://kekamba.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0