This is it, pepparkakor & ädelost!

2009-11-11 - 01:56:53
Kategori: Fritid & Nöjen
Igår var jag och André på bio. Vi såg Michael Jacksons This Is It! Jag kände att jag ville se den, så André var snäll och följde med. Kan inte påstå att det var den bästa filmen jag sett, samtidigt som jag inte vill ha den osedd (André kunde dock ha det, sa han). Inte heller är jag ett stort MJ-fan, men jag tycker ändå han var bra. Han var(är?) ju så stor och det hade verkligen varit en upplevelse att få se honom live. Hans bortgång i somras var en förlust för världen...

Nåja, nu ska jag krypa till kojs efter en skön kväll framför tv och dator. Vi har knaprat pepparkakor och ädelost!

Pepparkaka och ädelost is the shit! :]
Pepparkakor & ädelost - en riktig julspecialitet!


Har ju lyckats få till en hel del blogguppdateringar nu. Har även uppdaterat min PixBox. Vi skulle väl kunna säga att jag numer är i fas. Imorgon kommer bilder på "barnrummen". Ja, det blir imorgon. Gör bara en teaser nu.. ;]

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

äntligen lite uppdateringar, har väntat på dom ;)

det får inte gå så länge mellan gångerna nu sara :D

2009-11-11 @ 08:28:14
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

tack, men jens och hanna skulle ta henne. så det har lösts sig =)

2009-11-11 @ 08:30:28
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0