Slö förkyld söndag

2009-11-15 - 22:40:59
Kategori: Allmänt
Fick jobba förmiddag idag, istället för eftermiddag - bytte med Cilla. Idag har det varit rätt slött - mest pga segheten i mitt huvud. Är mer förkyld nu, och det gör en trött i kropp och själ. Det var verkligen TUR att vi inte var och träffade de små i fredags. Risken är stor att de hade åkt på en släng av förkyldning då.. :/

Malande huvudvärk, nästäppa, halsont (som, för övrigt, börjar släppa nu), tungt att andas eftersom ena näsborren är blockerad. Känns som att min näsa är stor som en tennisboll! Men men, det är bara att rida ut stormen. Det är ju inte direkt något livshotande, tack och lov! :D

Jobbar sista passet imorgon - efter nio dagars slit. Jag förtjänar att vara ledig, faktiskt! :]

Det var allt jag hade för idag, återkommer imorgon med nya friska tag!

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

tack tack, men jag tror snart att projektet bli-blond-igen ska starta. Jag trivs nog bäst i blont i alla fulla fall :) De är en lång väg tillbaka, fastän jag är så ljus i mig själv!



Börjar ni vara på bättringsvägen? :)



kramar!

2009-11-17 @ 17:24:22
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Stina och Eric

Hej! :)



spännande att göra barnrummen, det verka ju bli jättebra då ni satt upp en vägg emellan så ni fick två rum, för visst har jag fattat det rätt att det är så?



Annars mindre kul med att vara förkyld, aldrig kul, jag tycker att det kan vara så länge!



Eric hade inte riktigt tid med att öppna presenter, han hade så fullt upp att vara trevlig med alla och gå omkring men pappret var nog de mest intressanta i slutändan :)



Vad pysslar ni med i veckan då?



Kramar

2009-11-17 @ 21:59:33
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0