Promenad, förkyld & jobb

2009-11-14 - 13:20:21
Kategori: Zlatan
Kom mig upp och ut strax efter 10 i morse. Det var så härligt väder, några få minusgrader och uppehåll. Någon vidare sol kan man ju knappast förvänta sig de närmsta månaderna, så det gjorde jag inte. Man får ju vara glad över det som erbjuds! :]

Bjuder på två bilder på min vackra Zlatan:



Vackra vovve!



Har börjat känna av en kommande förkyldning. När jag vaknade i morse hade jag ont i halsen. Har en lätt men gnagade huvudvärk och är täppt i höger näsborre. Så nu är vi två som är förkylda. Kanske svininfluensan?! Grymt!

Vi har haft en riktigt lugn och skön start på dagen. Har ätit frukost framför TVn, och plöjt program efter program. Det är så skönt ibland att inte göra någonting särskilt.

Om ungefär en timme ska jag iväg och jobba, jobbar till 22 ikväll. Inte särskilt ösigt, men vad gör man? Hoppas ni får en skön kväll i alla fall! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

tack du!! Ja, man kan nog säkert klura ut de, vill inte skriva det rakt ut.. dom närmaste vet om det och de är skönt det :)



jättetråkigt att ni inte kunde komma i fredags! men vi får försöka ordna en ny kväll är de passar och alla är friska och krya :D

kram!

2009-11-15 @ 13:22:06
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0