Ny frilla :]

2009-11-17 - 22:59:18
Kategori: Fritid & Nöjen
Idag släpade jag mig iväg till Hårverksta'n för operation: Klippning! DET var på tiden, har inte klippt till lurvet på över 3 månader. Och med mitt babyhår vet man vad det innebär när det går för långt mellan klippningarna - platt hår!

Före
Före: Plattfrilla


Se, vad var det jag sa? Så jag satte mig under saxen, och testarna föll ner mot golvet. Men av resultatet att döma, skulle man nästan kunna tro att jag fick mer hår efteråt. Jag tycker i alla fall det ser ut som det! :]

Efter
Efter: Volymfrilla


Införskaffade även diverse hårprodukter hos frissan. Jag är nöjd! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0