Niklas Strömstedt - "Trettio år i kärlekens tjänst"

2009-11-13 - 02:13:37
Kategori: Fritid & Nöjen
När jag var liten var jag frälst i GES. Jag kunde alla deras låtar och dansade och sjöng till. Jag och min kompis Stina var riktiga suckers. Och inte nog med det - jag var till och med  K Ä R  i Niklas Strömstedt (tycker han är gode het nu också, och det skäms jag inte över). Men det sa jag inte alltid så högt. Under hela min uppväxt (i princip) har jag blivit hånad av mina komisar för att jag tycker att han är bra. Men det liksom bekom mig inte då coh inte nu heller - för han ÄR ju så bra!!

Ikväll har jag, Mamsen och Agneta varit och tittat på hans spelning på Studio Acusticum - turnén "Trettio år i kärlekens tjänst" (förtitt, recensionen kommer i morgondagens PT). Papparatzzi-Sassa var naturligtvis i farten. Bjuder på både bilder och videosnuttar:


ÅH, så fin!


Samtliga bilder kommer inkom kort upp på min Pixbox. Men har nu legat i soffan som en nedknölad grönsak i en ICA-kasse under ca en timmes tid. Dags att göra någonting åt det: Sängen nästa!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0