Master Bedroom & lamellgardiner

2009-11-20 - 22:53:04
Kategori: Hus, renovering & inköp
Ikväll har jag jobbat till 21:00. Det är rätt okej att jobba både kväll, eftermiddag och helg. Det är tomt på bygget, förutom vi då. Jag trivs verkligen med mina arbetskamrater och vi har alltid supermysigt! :]

Sen blir det inte värre av att komma hem och mötas av att André ha pysslat och donat här hemma. För ca två veckor sedan köpte vi lamellgardiner till sovrummet. Dessa hade André satt upp nu ikväll medan jag var och jobbade:

Sovrum - med blixt
Med blixt

Sovrum - utan blixt
Utan blixt

Vi köper nog sånna här till vardagsrummet också!!

- the one and only!

Synpunkter:
therese

Väääldigt fint !:))

Kul att renovera å dona å fixa !:P

2009-11-22 @ 00:08:53
URL: http://oestroem.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0