Listat, morgonpose & jobbfika

2009-11-25 - 20:57:54
Kategori: Hus, renovering & inköp
Igår pysslade vi hela kvällen. André tyckte vi skulle ge oss när klockan var runt 23:30. Det var en bra idé tyckte jag, trots att vi båda liksom kommit igång ordentligt. Men man behöver ju sömnen...

Såhär blev rummet i alla fall. Lade även dit en matta, men bild kommer senare idag eller imorgon:

Listat och klart - redo för inredning!
Det syns lite dåligt, men samtliga väggar är VITA!


Var trött i morse (konstigt?!). Men var så pass på alerten att jag fick en bild på min hårige kompis när han låg och käkade på ett ben:

Morgonens pose!
Varför ligga med halva kroppen utanför, när han har en HEL bädd?


Det har varit en lugn skön dag på jobbet, faktiskt. Ovanilgt men sant. Och inte nog med det, Vickan hade med sig en överraskning, vilket var uppskattat av oss alla!!

Vickans gófika!
Mums! Vickan är en klippa!!



Nu ska vi börja montera loftsängen (IKEA Tromsö, 140 cm bäddbredd), som vi precis varit och hämtat. Den skall monteras i barnrummet. Så snart det är gjort kan vi ha övernattningsgäster.

- the one and only!

Synpunkter:
Therese

Någongång i vår hoppas jag =)

Vet faktiskt inte.

börjar v44 iallfall så,

2009-11-26 @ 21:54:47
URL: http://oestroem.blogg.se/
Torsten

Ååå schysst....då kommer jag o sover över nån dag!!! / Torsten

2009-11-27 @ 07:34:58
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0