Fix i kök & badrum

2009-11-11 - 00:47:41
Kategori: Hus, renovering & inköp
Länge har jag tänkt åtgärda två saker hemma:

#1: Badrumsfönstret - När vi flyttade dit hade de lämnat en inte fullt så vacker gardin i badrumsfönstret. Så snart vi fått upp frostningen på rutan (ja, det var klara rutor i badrummet), rök den fula gardinen (som faktiskt fyllde sin funktion - att skymma insynen) och upp med den gardin vi hade i badrummet på Balladgränd:

Badrumsfönster före
Före

Badrumsfönster efter
Efter - betydligt bättre!



#2: Skafferiskåpen - fingrarna (ja, allihopa) har suttit långt inne. Har inte riktigt kommit mig för. Dels beroende på att jag inte riktigt vetat hur vi ska ha det och dels beroende på att det alltid har funnits annat mycket roligare att göra! Men i helgen blev det gjort!


Var sak på sin plats!


Känner mig nöjd att det börjar ta sig med ordningen här hemma.

More to come...

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0