Fet flopp, Alpnaeringsparty & fredagsmys

2009-11-27 - 22:52:46
Kategori: Fritid & Nöjen
Här har varit så fullt upp! I onsdags pysslade vi på så länge med att mecka ihop sängen (som för övrigt blev en FET FLOPP - den var alldeles för bred!!) så vi slängde oss i sängen när vi var klara med den.

Igår var det ju Alpnaeringsparty! Vi hade riktigt trevligt och det var fullt hus här kan man säga. Sandra hade gjort en hel del smakprover som vi dippade morots- och gurkstavar i, köttbullar, potatis kokad i köttbuljong samt karljohansvampswraps.


Sandra hade ställt upp alla alpnaeringsprodukterna så fint!


När alla hade åkt hem och jag hade varit ute med Zlatan, stupade jag i soffan och var inte vaken många minuter. Somnade som en klubbad säl och vaknade efter några timmar av André, som tyckte vi skulle förflytta oss till sängen. Jag hade ingen lust att flytta på mig, jag sov ju så himla skönt. Men till slut masade jag mig till toa och sedan i säng!

Idag sov jag till strax efter 11(!), gick en långprommis med Zlatan och åkte sedan till jobbet. Slutade 21 och nu sitter vi och ser Idol. Ska stänga av datorn nu och bara mysa ihop. Slår nog på en av de tio filmerna som jag köpte för nån vecka sen och käkar chips och dip! :]

Chips & dip!


Håller tummarna för min älskade vän Lina och hennes Fred, som åkt upp till förlossningen nu ikväll. Hoppas värkarna håller i sig, så de slipper åka hem innan de har bebis hos sig! ♥

Ha en mysig kväll och helg! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0