Barnrum #1 - golvet lagt

2009-11-18 - 00:09:16
Kategori: Hus, renovering & inköp
Idag var min första helt ledig dag sedan förra lördagen. Tänkte först att det skulle bli en slappardag, eftersom jag ska jobba imorgon igen. Men inte det. Känner mig faktiskt både nöjd och stolt över mig själv, för idag har jag minsann varit driftig!

Var ju först hos frissan, åkte sen förbi Johan & Jenny en snabbis för att kolla lite på deras ombyggnationer i köket. Det kommer att bli såå fint!

När jag kom hem såg jag the House Bunny, en rätt kul film:

The House Bunny
The House Bunny: Kul film! :]



Men sen var det dags att dra på arbetsbyxorna. Jag hade ju ett golv att lägga!


Innan jag började, såg det ut såhär


Bit för bit..

Zlatan är ALLTID med på ett hörn! :]
Tänk att Zlatan alltid vill vara med!


Tadaa!


Det gick ganska snabbt, höll på i 5 timmar. Första biten (som jag skulle såga ut hål för elementrören) höll jag på med rätt länge. Men sedan gick allt som en dans. Jag var klar lägligt tills André kom hem. Vilken överraskning det blev! :]

- the one and only!

Synpunkter:
AnnLo

Herregud vad du är duktig tjejen!!

2009-11-18 @ 06:57:57
Emma

Haha, vad härligt att det finns nån annan som är av samma skrot och korn =D

Tack söta du! Du är också omtyckt som du är!



Många kramar

2009-11-18 @ 11:02:23
URL: http://emmste.blogg.se/
myran

shit vad du är duktig och vad fint det blir! kul att följa:)

2009-11-18 @ 18:25:13
URL: http://myranshuvud.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0