Hundjakt, dop och kalas

2009-05-26 - 02:08:21
Kategori: Fritid & Nöjen
När jag kom hem från jobbet igår morse, vid 06:45, såg jag två hundar springa lösa. Jag var vråltrött, men jag kunde inte bara lämna dem. Det syntes att de hade smitit, eftersom de hade repstumpar i olika längder runt halsen. Efter många om och men fick jag äntligen tag i ägaren och innan han kunde komma och hämta dem satte jag in dem i vår bil. Jag var rent anfådd efter allt hundjagande! Efter en kort men skön dusch, låg i sängen strax efter halv åtta.

Lite drygt en timme senare var det dags att kliva upp igen, vi skulle på dop i Skellefteå. Det var Andrés morbror som skulle döpas. Detta var första gången jag var med  om ett vuxendop! :] Efter dopet blev vi bjudna på fika, mat och så fika igen. Vi rullade nästan hem, men gott var det!

Här döps Rune!
Rune är den som är helt under vatten!

På hemvägen hämtade vi Zlatan hos mamma och pappa. Han fick inte följa med till Skellefteå, det var nog bättre för honom att stanna hemma. Han var i alla fall glad att se oss. När vi kom hem gick vi över till Harry, som hade sin första födelsedag igår! GRATTIS, GRATTIS till HARRY på 1-ÅRSDAGEN!

GRATTIS HARRY!

Idag har jag och André pratat med IKEA Handla Hemma! Vi har meddelat dem våra ändringar, och det blev faktiskt billigare (hur ofta händer det? Kors i taket!)! :D Hon som vi pratade med på telefon var MYCKET duktigare en fröken Obrydd IKEA i Haparanda! Under kvällen har vi varit ut en sväng på stugan och surrat med Antes päron, Zlatan har badat! Det är helt galet, han har fått dille på att bada! Men efter bad löser han så otroligt mycket hår. Han var alldeles fuktig i pälsen när vi kom hem, så jag har borstat och fönat honom. Han blir så fluffig och fin, och snacka om att jag fick bort mycket ull!

Hårboll!

Nu har jag varit uppe alldeles för länge. Jag ska slänga mig i duschen och sedan är det bums i säng! SOV GOTT!


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0