Ett moget beslut

2009-05-28 - 15:35:20
Kategori: Fritid & Nöjen

Idag har hon minsann tagit ett moget beslut! Hon är alltså jag. Jag var SÅ sötsugen när jag kom hem från jobbet, vrålsugen på en glass eller något annat sliskigt. Och glass, det vet jag dessutom att vi har i frysen, så det minskade inte suget direkt! Men, jag hade minsann varit förutseende för att tillfällen som dessa skulle inträffa, jag kände av det redan på jobbet. Så på vägen hem köpte jag frukt - både banan och satsumas. Så jag vräkte i mig en citrusfrukt, hällde upp ett glas med havredryck. SWOSCH, så försvann suget, och jag känner mig stolt! :]

Som det har blåst idag, och i natt framför allt! Jag vaknade flera gånger av att jag hörde hur dessa friska vindar nästan lyfte taket. För att inte tala om hur det knakat i väggarna!

Har jobbat förmiddag på YouCall idag. När jag tog rast, gick jag en prommis med Zlurren. Han sprang lös och luktade här och skvätte där. Ungefär lika upptagen som när André läser tidningen på morgonen eller sitter vid datorn. Vi gick i skogen och senare ner till vattnet.


 Zlatan ser väl lite tveksam ut -  För ovanlighetens skull hittade han en pinne, som var sådär speciell och god att gnaga på Vackra hund!


Jag missade Greys Anatomy igår. SKIT! Jag trodde att det skulle vara idag. Jaja, jag får väl se reprisen söndag istället! Nu ska jag ta tag i det sista gällande pluggandet. Har prov imorgon, håll tummarna!

- the one and only!


Synpunkter:
therese

Ja, det känns super då jag trivs så bra och allt går bra! Det gick ändå bra för Siri.. lite gnäll då jag/alla var på möte och då jag hade min lunch, men annars sov hon bara. :) I helgen? Söndag hade vi tänkt Ikea om inte vädret är för bra. ¨Lördag ska vi kanske fixa till bänkskivorna i tvättstugan, sen vet jag inte. Själv då? :)

2009-05-28 @ 17:46:21
URL: http://tohlund.blogg.se/
Louise

haha jaa eller du borde nog få ett pris av oss för utan dig hade vi inte hittat den ;)

2009-05-29 @ 10:00:50
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0