Trasig dator, jobb i massor & stundande födelsedagsfest!

2009-03-22 - 12:14:25
Kategori: Allmänt

HMFS!! Vår dator är kaputt, vilket innebär att det är lite svårt att skriva i bloggen! Den är nu inskickad på rep (som tur är hade vi garanti kvar på den), och det kommer att ta ca 2 veckor.. Så vi får vackert vänta tills den är klar! Tack och lov kommer vi åt Internet via vårt PS3! Men he jär nalta tjorvat å navigera runt via den och kommer tyvärr inte åt några bilder via den heller. Under veckan som gått har det varit många arbetspass, så orken att skriva här har helt enkelt inte funnits där.. Men till veckan är det mer regelbundna arbetstider, ska jag skriva!

Till veckan är det även min födelsedag, på tisdag! Jag längtar som ett litet barn efter att få använda några av de redan inköpta grejorna! :] På fredag ska jag ha ett födelsedags-/tjej-/Alpnaeringsfest! Det kommer att vara en härlig samling brudar, som ska att äta och dricka gott och ha supermysigt! Jag ser verkligen fram emot detta! :]


Idag jobbar jag på YouCall.. Känns lite drygt, med tanke på det otroligt vackra vädret. Kan dock se solen från där jag sitter, så det är ju en liten tröst i alla fall!

Nu ska jag äta!

- the one and only!


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0