Stolt i hundmamma-♥-t!

2009-03-03 - 23:42:56
Kategori: Familjen

Igår var älskade lillasyster Lina på besök. Vi såg "High School Musical 3", och bara mös på. Käkade nyponsoppa med glass och mandelbeskvier! ;] Var ut en snabbis med Zlatan, som i slutändan blev nästan 1½ timme! Det är alltid så mysigt att umgås med Lina, hon gör mig verkligen lycklig!


Zzlatan & Lina
Mina två sockertoppar!

Idag var jag med Sofia. Vi var först och handlade mat till middagen. Hämtade sedan Renaulten (som för övrigt INTE gick igenmo besiktningen utan anmärkning; en bromsslang var skadad och måste bytas.. TUR de upptäckte det!) från Bilhallen, där den fick sig en ordentlig genomgång idag. Väl hemma spelade vi lite Guitar Hero III och lagade mat; vegetarisk tacogratäng. MUMS!

 Sofia förbereder.. 
Vegetarisk tacogratäng med stekta sparrisar! :]

En stund efter maten skjutsade jag hem Sofia. När jag ändå var på området, passade jag på att ringa Evis på jobbet. Hon har en gordon setter vid namn - Gordon! Jag åkte förbi och våra hundar fick hälsa på varadra. Zlatan skötte sig exemplariskt! Jag trodde väl aldrig att han skulle vara SÅ cool bland andra hanhundar, bara svansvift och ignorering när Gordon blev lite för upphetsad. För ett år sedan hade han gjort köttslamsor av stackars Gordon! Jag är SÅ stolt i hundmamma-♥-t, både över honom och över mitt och Andrés jobb med honom! Han är verkligen en underbar hund!

Älskade Zlatan - är så STOLT över honom!
Sömntuta!

Nu ska jag, snabbt som attan, krypa till kojs!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

då är du alltså hemma vid sex. och så ska du väl äta. hmpf..harry lär ju somna på promenaden och då blir det en sen kväll för mr.. det skulle ju vara om andré vill komma över och vara här medan vi är på promenad..? då kan vi ju vänta till han somnat och sen gå?

2009-03-04 @ 07:05:53
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

haha, du är den tredje som utmanar mig om samma sak :D

2009-03-04 @ 07:06:17
URL: http://lindta.blogg.se/
Torsten

Lina ska allt vara glad för en så mysig storasyster!

Får se om jag fixar utmaningen, tycker det är svårt o tar tid. Puss till dej o Zlatan

2009-03-04 @ 07:10:59
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
sofia

Jag har cyklat till stan med Marika.. Vi gick på stan och köpte några plagg och åt lunch tillsammans.. Nu är jag hemma igen.. gör inget speciellt.. kollar jobb i birmingham ;) vad gör du?

2009-03-04 @ 14:16:16
URL: http://peaken.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0