Nu ska jag sova - GODMORGON!

2009-03-10 - 06:53:43
Kategori: Allmänt

Var uppe lite väl sent i söndags - vill ju aldrig att helgen ska ta slut. Men underbart är kort, och tiden tar inte semester. Klockan ringde och jag ville gärna stanna kvar i sängen. När jag kom till jobbet på morgonen, blev jag ganska snart varse om ett vakant nattpass och jag drog genast åt mig öronen! Åkte från YouCall innan lunch för att hinna med bussen till Luleå, för ett eftermiddagspass på DHL. Där fick jag reda på att jag fått nattpasset och att jag alltså skulle börja 20:45 samma kväll och jobba till 07:00, så jag skyndade mig i säng när jag kom hem. Men med pressen att måsta somna för att orka med natten, var det svårt - till och med för mig - att komma till ro i John Blunds underbara värld! Nåväl, fick åtminstone en halvtimme! Måste dock erkänna att jag börjar känna mig sliten, han en viss svåriget att hålla ögonen pigga och alerta och sängen lockar mer än någonsin!

När jag sovit en stund, ska jag och Ante ut en sväng på stan i eftermiddag och kika lite. Det är ju en stundande födelsedag som hägrar (undrar vems..? :>), och jag tror bestämt att herr A vill ha lite tips och förslag om vad han kan sprätta pengar på. Han vet i alla fall vem han skall sprätta dem på! :>


Snart ska jag hem och sova! GODMORGON!

- the one and only!


Synpunkter:
Torsten

Sara, jobba inte ihjäl dej!!! Man måste vila också, fastän man är ung :)

2009-03-10 @ 07:06:55
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0