Kan inte tiden bara stanna..?

2009-03-08 - 23:27:31
Kategori: Fritid & Nöjen

Fredagkväll spenderade vi hos Per och Emma. Eftersom jag slutade 17 i Luleå, lyckades vi inte ta oss till dem förrän klockan var 20. Vi kikade på "Så ska det låta" och senare på "Let's Dance" (helt otroligt att Elisabeth är kvar i tävligen. Hon rockar!). Självklart var det uppdukat en hel del snacks!



Lördag klev vi upp relativt tidigt - det var dags för en skoterutflykt till Vitsjön. Vi var ett gäng på ca 10 och det var hur trevligt som helst! Jag och Zlatan hade privilegiet att åka i skoterpulka - det var hur mysigt som helst! Visserligen blev lille Pälsis riktigt het när han såg André dra iväg på skotern, han skrek så det skar. Men så fort de var ur sikte så var han lugn och gó! :]

Linda var flink med yxan och högg upp all ved vi behövde! :] Gänget på Vitsjön! Tillfix av vardagsrumssoffan! :D
Kungen och prinsen :] Fina, fina hund! Rudde ska precis börja pimpla Zlatan
Jag knosar snön! Rudde fick fina fisken! Zlatan fick sig lite hårvård!

På kvällen var vi först en sväng till Ängeln och käkade varsin grillbiff! Sedan hälsade vi på mamma och pappa en sväng, innan vi till sist landade hos Per och Linda. Chicksen satt i vardagsrummet och glodde film och pratade medan grabbsen hade intagit köket. Runt tilvtiden slumrade jag till i gungstolen, och bestämde mig för att ta med mig Zlatan och gå hem. Vilken dag vi hade haft! :]

Idag gick jag först en morgonrunda med herr Päls. Sedan intog jag och Ante vardagsrummet och käkade frukost till "Mannen som talar med hundar". Lite senare gick jag en runda med My Grisberget. skönt väder det var!

Mys heta interiör! :]

Idag är ju också Internationella kvinnodagen. Jag och mamma var och såg teatern "Män är bäst" med Magdalena In De Betou.  Vilken otroligt  verklighetsförankrad och provokativ monolog! Hon sa så mycket som man inte kan annat än att hålla med om!

Men nu ska jag ta mig i kragen och hoppa i säng. Min arbetsdag börjar 06:30 imorgonbitti! GODNATT!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0