Födelsedag & ny bil!

2009-03-25 - 09:19:14
Kategori: Hus, renovering & inköp
Igår, för 22 år sedan, såg jag ljuset för första gången. Jag vaknade av att min käre sambo Ante sjöng "Ja må du leva" med knakig morgonstämma. Men det är ju tanken som räknas :] Sedan fick jag två paket (det syntes att det var två inslagna tuber), som jag till råga på allt både beställt och betalat själv (Alpnaeringsprodukter). Men det är ju ändå från samma kassa, så who gives the shit? :>
 
Dagen till ära slog vi på stort och köpte oss en ny bil, en Volvo 745. En vit. Eller ny..? Njaa, den är född -87... Men ny för oss i alla fall! :] Dock är Renaulten i ej körbart skick. Vi beställde drivknutar i förra veckan och fick dem dagen därpå. Och de var minsann inte gratis! Första budet var 1650:-/st. Efter många om och men, fick vi reda på att vi har en ovanlig modell, NATURLIGTVIS! Så de som vi behöver kostar 2600:-/st. Fattas bara... André pös iväg till Laitis, och besällde liknade drivknutar därifrån. De gick (bara) på 899:-/st, så det är ju en betydlig förbättring. Idag får vi besked om drivknutshistorian, jag håller tummarna!

Igårkväll hade jag besök av svärmor och svärfar. Vi bjöd på fika och de bjöd på presenter :] Det var en mysig kväll!


Ikväll kommer min familj och äter middag. Det var himla länge sen de var på middag hos oss, så det ser jag fram emot!!

- the one and only!


Synpunkter:
k'

grattttttis!!!!!!! :D

2009-03-25 @ 09:25:35
URL: http://stajligt.blogg.se/
Sandra

o jag som trodde d var idag som du fyllde år:O men men, grattis grattis än dock...

2009-03-27 @ 08:50:50
URL: http://ruthsmatte.blogg.se/
Therese

Tack för igår. Var jätte trevigt och supergod mat! Måste få receptet på filén. :)

2009-03-28 @ 10:33:06
URL: http://tohlund.blogg.se/
Stina och Eric

Jo han har blivit stor lillkillen =) tiden går nästan för fort =) Visst var de gott med inbakad fläskfilé, jag bara ääälskar det, bästa receptet hehe =) Såg att du har fyllt år, man får gratulera i efterskott =) Annars görs de inte så mkt, blir babysim imorgon i alla fall =)

2009-03-29 @ 19:59:46
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0