Sommarsolståndet

2009-06-21 - 16:35:14
Kategori: Fritid & Nöjen
Midsommar 2009 har passerat idag är det sommarsolståndet. Nu går vi mot mörkare tider... Det lät nog lite väl onödigt negativt, eller? Vi har ju en hel sommar att se fram emot! :]

Midsommarafton jobbade jag till 21: 00. Efter jag slutat åkte jag till Carro A's stuga, där det redan var ett stort gäng; bland andra Tuss. Eftersom jag inte var med från början fick André ta kort under kvällen. Här är resultatet:
 
André tolkning av midsommar? :]
 
Tur att jag kom och styrde upp det hela! :D Vi hade jättetrevligt, men synd bara att underbart är kort och att jag var tvungen att börja jobba före fan på midsommardagen.. Men men, det är ju faktiskt de underbara stunderna i livet som man lever för, om än de är korta!

André äter majskolv och Zlatan försöker få sig en smakmit med sin allra sötaste blick! Här garvar jag och Tuss åt det hundarnas kupp, efter att de agerat compadres! :D Siri försöker sig på Zlatans ben. Men är det inte lite stort? :D
Någon hade tagit emd sig sin snitsliga cykelväska! :D Micke med hatten - hattema #1, eller? :] Ankan och Tuss samtalar med varsin herre - hattema #2, eller? :]André & jag! :]
Glad midsommar! :D


Igår
när jag kom hem från jobbet, strax före 16, däckde jag i soffan och förblev där tills efter 18. Det var hur skönt som helst. Efter ett långsamt uppvaknande till Simpsons, klädde jag mig och så drog vi iväg till MAX, eftersom varken jag eller André ides börja laga någonting. Det var gott! :]
 
Supremeburgare med Friscobröd!

Efter maten åkte vi till mormors grav och tände ett ljus för henne. Det känns så skönt att äntligen ha en grav att gå till, så vi kan besöka henne när helst vi vill!
 
Med ett tänt ljus blir det inte så ensamt! :]

Med solen i ögonen styrde vi sedan kosan mot Andrés föräldrars stuga, där vi tillbringade resten av kvällen. Det är så lugnt och fridfullt där, och jag vill egentligen aldrig åka därifrån! :] 
 
Snart ska jag och Ante ta tag i det sista av flyttpackningen, jag måste bara vila ögonen en stund först. Till veckan bär flyttlasset av. SOM vi längtar!

- the one and only!

Synpunkter:
Therese

haha, snygg bild andré hade tagit, och framförallt.. vad många. Tur att du kom och styrde foto-delen ;)

2009-06-21 @ 18:01:58
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0