PSG, bada och städa!

2009-06-29 - 14:27:38
Kategori: Fritid & Nöjen
I helgen har det ju varit Piteå Summer Games och Piteå har verkligen visat sig från sin bästa sida, med helt fantastiskt väder! Det har varit många spännande matcher i helgen och extra spännande är det ju om man känner någon som spelar. Min kusin Karin och hennes lag kom på en fin 2:a plats, efter en jämn match i det varma vädret! :]

Kusin Karin och hennes lag kom på en fin 2:a plats


Igår badade utomhus jag för första gången i år. Det var på Andrés föräldrars stuga, termometern visade 24°C i vattnet. Så jag och Zlatan passade på att traska omkring i vattnet och det var hur mysigt som helst! Synd bara det var så grunt...

Fina Zlatan! Jag och Zlatan badar! :] Zlatan i plurret!


På kvällen drog jag och Therese igång med städningen av Balladgränd. Vi höll på från ca 21:00 till strax efter 03:00 - och hade hur trevligt som helst! Vi tog ca en timmes paus och rökte vattenpipa, vilket var ett uppskattat inslag för oss båda två. Man kan väl säga att det ballade ur på Ballad! :D

Jag bolmar och ser riktigt het ut! :D Vi försöker blåsa ut samtidigt. Det var inte lätt att vänta ut självutlösningen på kameran! Tess bolmar på ordentligt :D


Nu ska vi käka frukost för att sedan dra iväg och städa det sista - bakom spisen och torka golven. Sen är det klart!


- the one and only!

Synpunkter:
Therese

vi måste puffa igen systeryster;)

2009-07-03 @ 22:22:21

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0