Kajsa, Elsa och nya grejor!

2009-06-17 - 16:42:17
Kategori: Zlatan

Skriver nu här i efterhand om helgen, måndag och tisdag:

I helgen var vi förbi en sväng till Per och Linda. Det är så roligt att se Zlatan och Kajsa ihop. Ena stunden är de lugna och goa med varandra - andra stunden är de på världens bushumör. De är så glädjande att titta på:


 Fullt ös! :D 
Jag tycker det är så sött att Zlatan låter Kajsa vara överst ibland :]



Måndagen 
började 04:30. Då steg jag upp och trampade iväg med Zlatan springandes bredvid mig. Jag var väl sådär lagom pigg och alert, men Zlatan var med på noterna som vanligt. Sen visste jag ju att han skulle sitta i bilen under mitt arbetspass, så då är det ju en fördel om han är lite trött då. Och vad gör man inte för sin pälsbeklädda vän? :]


Morgonstund

Efter jobbet åkte jag och hämtade upp lillsyrran och hennes kompis. Tillsammans åkte vi till My för att hälsa på henne och lilla Elsa. Och vilken otroligt sockersöt liten tös hon är den där Elsa, men kaxig!

Elsa trillar omkull! :D Söta Elsa! :]Sötnos! :]


Igår fick Zlatan lite nya prylar: En ny säck mat avett nytt märke, som de rekommenderade på Granngården och som jag hoppas han blir mättre i magen utav, ett nytt halsband och ett stort saftigt oxben.Det sistnämnda var nog det mest uppskattade! :D

Nytt halsband med snitslig reflex! Carrier Hundfoder med lamm & ris Mumsigt - för hundar i alla fall! :DSmarrigt ben, tycker Zlatan! :]
Smaskens!


Nu ska jag ta tag i flytten och städningen här. Ska dagen till ära putsa alla fönster. SUCK!

Later...

- the one and only!


Synpunkter:
Linda

visst är dom :)

jo, allt bra här.. konstant trött bara :O vi for hem till mamma o pappa ikväll så nu njuter vi =)

allt väl med er?

2009-06-17 @ 21:56:25
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0