Junibarn - välkommen till världen!

2009-06-08 - 21:56:24
Kategori: Fritid & Nöjen
Vaknade idag av ett MMS på en alldeles färsk liten kille. Våra fina vänner har blivit föräldrar. Per och EmmaGRATTIS till eran guldklimp! Vilken otroligt fin pojke ni har fått! Vi önskar er all lycka och längtar så in i bomben tills vi får träffa er och det lilla knytet! ♥
 
Började dagen med en prommis med Zlatan i vårt konstiga juniväder - ena sekunden regnar det, andra sekunden är det mulet, den tredje är det hagel och den fjärde är det strålande sol!

Zlatan fick fil efter promenaden. När han ätit klart var det fil kvar under hans söta lilla haka! :D
Zlatan fick fil efter promenaden. När han ätit klart var det fil kvar under hans söta lilla haka! :D


Åkte till jobbet för ett eftermiddags pass. Nu är jag äntligen hemma och hoppades få avnjuta en tallrik med gräddig glass tillsammans med min glassiga prins! Men varken prinsen eller springaren är hemma, så jag får vackert äta själv. Det gör inget, det gör jag gärna! :]

Se så det har vuxit bland mina frösåddar:


Om man tittar noga ser man att det börjat växa lite taklök! :] Rosenskäran börjar ta sig Salladen växer så det knakar!
Taklök (yttepytte), rosenskära och salladsmix


Sköt om er!


- the one and only!

Synpunkter:
Torsten

Det brukar fastna en massa fil i mitt skägg också...;)

2009-06-09 @ 07:12:42
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0