Jag har blivit lärd!

2009-06-10 - 21:19:55
Kategori: Fritid & Nöjen
Idag har jag varit på tre utbildningar; de två första var på SSAB från 09:00. Efter utbildningarna fick Zlatan träffa Asta, som precis löpt klart. Gissa två som var sugna! ;D

 
Zlatan & Asta!

Innan jag åkte till YouCall för den tredje utbildningen, lämnade jag av Zlatan hos mamma och pappa. Jag hade inte hjärta att ha honom i bilen hela dagen. Det var Lina som tog emot, och hon skulle genast ut på baksidan med för att hoppa hinder med honom. Pratade med henne nunär jag åkte hem från jobbet, och hon hade "varit ute med honom skitlänge!" sa hon. Gullhjärtat mitt, hon ÄR så go! Klockan 13 var det dags - utbildningen höll på i tre timmar. Och som grädde på moset avslutades allting med ett arbetspass till 20:45. Jag känner mig helt slut i huvudet nu! Längtar som sjutton till imorgon 14:30, då är jag ledig fram till lördag morgon! SWEET! :D

Jag & André! Aug -07
Slänger in en bild på mig och André från augusti 2007


Nu ska jag bara mysa på framför TV:n och Grey's Anatomy, innan sängen kallar. Börjar 6:15 imorgon!


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0