Hårfix, HSB & Hugo!

2009-06-18 - 23:44:46
Kategori: Fritid & Nöjen
På förmiddagen åkte jag till Hårverkstan där Torstens mamma utförde Experiment: klippning. Och såhär blev resultatet:


Före - ena sidan Före - framifrån Före - andra sidan
Före

Efter - ena sidan Efter - framifrån Efter - andra sidan
Efter


Sedan åkte jag till HSB Norr och lämnat överlåtelsepapprena och bihang. Jag fick med mig två inbetalningskort på á 500:- som jag lämnade till de nya ägarna av huset, samt ett inbetalningskort med en överlåtelseavgift på 1070:-. Utgifter, utgifter, allting kostar... Sen åkte jag in till stan och inhandlade två nya behåar, men eftersom jag hade presentkort på 200:- betalade jag bara 88:-. Lyx! :]

Efter stan var avklarad åkte jag hem och hämtade André och Zlatan. Vi packade in oss och styrde kosan till Per och Emma för att träffa det senaste tillskottet - HUGO!
 

Killen med minspel! Skör som en liten fågelunge! Ser rätt nöjd utEn vakenbild på en tämligen misstänksam Hugo! :D
En trött hjälte! André studerar Hugos små fingrar och naglar Små, oanvända fötter!


När vi lämnat de nyblivna föräldrarna ensamma med lilltrollet, åkte vi en sväng förbi huset. Som vanligt!  Vi åkte förbi mamma och pappa och önskade dem en glad midsommar. Jag kunde inte låta bli att fota syrenen utanför dem:

Den otroligt vackra syrénen utanför hos mamma och pappa!
Helt makalöst mycket blommor!

Ikväll tömde vi vinden helt. Det finns inte en pinal kvar där. Det känns rätt underligt att vi snart ska lämna Balladgränd. Vårt första gemensamma boende. Jag minns fortfarande att vi båda reagerade när vi fick vår första gemensamma räkning - en räkning från Piteå Kommun med båda våra namn men med Balladgränd som adress. Det var en pirrande känsla då... Herregud, vad tiden går, det känns ju som igår!
 
Tomt var det här!
Tomt var det här!

Nu ska jag knyta mig. Imorgon är det Midsommarafton! :]


- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

De är nära flytt nu alltså!! När börjar ni? :)



Är allt bra med er? längesen vi såg er måste jag säga :)

Vad ska ni göra midsommar? Ni får ha en trevlig midsommarafton vilket som :) kram!

2009-06-19 @ 02:09:14
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0