Fröken rynka & fröken självömkan

2009-06-14 - 15:44:51
Kategori: Kärlek
Jag är trött. Tröttare än jag varit på länge. Jag började 06:45 idag och sov inte alls många timmar i natt. När jag gick in på toaletten på jobbet vid 12-tiden, såg jag en figur som jag inte alls kände igen. Det var en blond tjej, med blanka gröna ögon, rak mun. Dittills var allt som det brukar vara. Det jag reagerade på var rynkan i pannan - och den var inte nådig! Jag såg inte alls nå snäll ut, vilket jag faktiskt tycker att jag brukar göra i vanliga fall. Jag måste ta tag i mitt sovande - 7 timmar två dygn ÄR för lite! Särskilt med tanke på att jag är van att sova minst 7 timmar per natt. Huvudvärken som ligger och retar på till och frånm, bidrar inte till välmående direkt!

Slut på självömkandet. Nu har jag spytt ur mig alldeles för mycket galla. Det dags att göra någonting åt eländet! Jag ska börja med att sova en stund och sedan ta en långpromenad med min trogne vän Zlatan. Om nu vädret tillåter, vill säga. Annars blir det en kortpromenad :D Sen ska jag äta en god middag och njuta resten av dagen med min vackre prins och min ädle springare!


Myspys! :] Båda ler :D Gosiga Zlatan!
Mina godingar!


- the one and only!

Synpunkter:
lea

hej , jo tiden springer iväg=) hur är det med er, läser ju att ni håller på att flytta, äckligt avundsjuk;P

2009-06-15 @ 16:41:49

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0