Fönsterputs, fönsterputs & fönsterputs!

2009-06-17 - 23:05:37
Kategori: Hus, renovering & inköp

Nu har flyttpackningen och flyttstädningen dragit igång på allvar på Balladgränd. Jag är helt slut i min högra arm och i fötterna. Har precis satt mig i soffan efter att ha torkat fönstrena i 4½ timmar, puh! Det är ingen hit med öppningsbara fönster! Allt som allt har jag torkat 56 fönsterytor och 8 persienner.. :/ Jag som trodde det skulle ta 1½ timme, tji fick jag! :D


Köket är en enda röra!  Efter putsningen! :]
Fönstrena står på torkning Smutsigt torkarvatten!


Nu ska jag äta lite innan jag tar tag i nästa projekt. Någon har visst legat på latsidan gällande tvätten. Jag nämner inga namn! :S Men nu ska den gigantiska tvätthögen bort, för här ska vikas!


Gigantisk hög med tvätt som bara väntar på att vikas
Hmm...


- the one and only!


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0