En lång tisdag!

2009-06-09 - 23:05:31
Kategori: Fritid & Nöjen
Vaknade alldeles för tidigt idag. Halv sex. Gaah, var så trött! Sov riktigt dåligt i natt, jag vaknade flera gånger... Men det var ingen som tyckte synd om mig för det, så det var bara att pallra sig in i duschen och sedan iväg till jobbet!

Idag var det en speciell dag på jobbet. Vi fick fika av våra gruppledare, och Mona hade bakat en helt fantastisk jordgubbsgräddtårta med choklad- och marängbotten. MUMS! Naturligtvis hade jag inte med mig telefonen idag, så jag kunde ta kort på det fina bakverket. Jag fick låna en kollegas mobil och ta en guldassig bild av den annars så gräddvita tårtan. Sen fick alla medarbetare var sin "Ha en skön sommar"-ros från YouCall! Det var faktiskt oväntat, men riktigt uppskattat! :]


Guldassig version av Monas fina bakverk! :] Vit ros Ha en skön sommar!
Detta är väl ändå personalvård? :]


Innan jag kom hem åkte jag och handlade och tankade. Kan konstatera följande: "Det är inte svårt att göra av med en tusenlapp på 10 minuter - det är bara åka och tanka!". Känns något surt, men ack så nödvändigt. Man tar sig inte många mil utan sås i tanken!

När jag kom hem drog vi igång med flyttpackningen återigen. Det känns som det aldrig tar slut, och jag känner mig inte alls motiverad, trots att själva flytten närmar sig. Kan man inte flytta utan att behöva packa?! Idag ser det ut såhär i vårt garage:

Garaget blir en uppsamlingsplats! Vårt garage nu ikväll!


Efter maten, som blev något sen, däckade jag i soffan och sov som en klubbad säl i en timme ungefär. Sen gick jag en tur längs Strandpromenaden med Pälsnisse. Det är så otroligt vackert ute vid solnedgången! När vi kom hem igen, höll André fortfarande på med packningen. Han hade varit och slängt lite skräp och hade lämnat baggageluckan öppen. Gissa vem som tog chansen och hoppade in? ;]

Strandpromenaden vid solnedgången!
Grymt vackert såhär på kvällskvisten!

Zlatan STORMTRIVS i bilen! :D
Älskade Zlatan älskar att åka bil!


Nu ska jag ut och låsa garaget, läsa några intressanta bloggar och göra mig klar för sängen! Jag längtar som sjutton till den sistnämnda!

- the one and only!

Synpunkter:
Louise

tackar! :)

2009-06-09 @ 23:21:58
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0