Ännu en vecka till historien...

2009-06-08 - 00:05:04
Kategori: Fritid & Nöjen
Bytte mitt eftermiddagspass till ett förmiddagspass - katching! När jag jobbar eftermiddag, sover jag länge och går bara och väntar tills jag ska börja jobba. Jag får ingenting gjort. Sedan när arbetspasset är slut, då är klockan så sent så det är dags att krypa till kojs. Jag föredrar därför att jobba förmiddag, då har jag ju hela dagen på mig att göra något vettigt! :]

Efter dagens pass tog vi oss ett ryck och packade ytterligare några lådor. Den här gången blev det tre fyllda lådor med gardiner, sängkläder och handdukar i olika färg och utformande. Dessutom rensade vi båda ut en del kläder som vi inte använder. André samlade allt i olika säckar som han märkte så fint. Jag blev inte riktigt klar, så jag fortsätter imorgon med det.


André är oerhört entusiastisk gällande flytten!


När vi lessnade åkte vi iväg till Andrés pärons stuga. Vi kom dit när det var riktigt varmt och sol. Tyvärr var det ingen hemma. Men Zlatan passade minsann, som vanligt, på att traska omkring i vattnet. Gullvovve!

Zlatan blickar mot torra land Zlatan fiskar! :D 
Posarn! :]
Kom med ut på bryggan, vettja! Spana in spottet på  Zlatan traskar bland stenarna


Till middag käkade vi grillad fläskfilé med mandelklyftpotatis och grillad svamp och tomat. Det var riktigt smarrigt! Till den åtnjöt jag en kall, god Smirnoff Ice. Det är i särklass den bästa drycken på jorden, och förtjänar därför en stor bild här:

Smirnoff Ice!

Ikväll
kikade vi förbi hos Per och Linda en sväng. Vi satt ute och grillade större delen av tiden. Mirakulöst lyckades vi ta oss hem innan tolvslaget! :D

Sen har jag minsann börjat få lite sommarkänslor. Se, fröna som jag planterade i tisdags, har redan börjat visa sitt rätta jag. Det som växter här är en salladsmix. Det blir gott lite längre fram i sommar!

Sedär ja, nu börjar det hända något!

Nu ska jag mysa på med min prins, innan John Blund tar ut sin rätt!


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0