Tapetrivning och virkeslass!

2009-07-20 - 17:44:26
Kategori: Hus, renovering & inköp
Igår drog André och hans farsa till Luleå för att inhandla diverse prylar. Det var dörrar, karmar, spånskivor, måttband (till mig), knivar, dörrtrycken, regelvirke, osv.

Under tiden var det arbetsläger på Hummerstugen. Jag har dragit med mig mina bröder och morfar, som alla hjälpte mig att riva tapeter. Och tänk så fort det gick när alla hjälptes åt. TACK än en gång!


Tre trallande jäntor (var det ju INTE, gossar skulle det ju vara) !
Mina bröder, morfar & Zlatan ♥

Rivna tapeter...
Misären efteråt... :D


Det blev en hel del grejor som kom men hem från Luleå. Utöver det planerade, hittade André något som vi har tittat på i över ett år - en öppen spis!! Så nu har vi en grymt snygg öppen spis att hänga upp på väggen. Snacka om mysfaktor! :]

Ett lass full med prylar, och en öppen spiiis! :]
Spisen ligger överst - ser inte mycket ut för världen nu. Men vänta bara!

André gojsar på med Plastic Padding!
André gormar på med Plastic Padding för att laga till alla hålen i golvet!


Nu är alla som vill välkomna att härja runt hemma hos oss, dock under kontrollerade former. Det är fritt fram att slipa väggar, spackla och göra annat tråkigt förarbete. När det sen blir dags för montering, målning, tapetsering och annat skoj - då gör jag entré! OK?! Ska vi säga så? :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0