Söndag - PDOL!

2009-07-26 - 22:07:03
Kategori: Familjen
Idag var jag och Lina en sväng till PDOL-området. Vi hade tur, det rslutade regna när vi kom dit och började precis när vi hade börjat gå tillbaka mot bilen. Bjuder här på lite sköna bilder från dagens rabalder!

I virvelvinden!
Lina  & jag - före Brake Dance Lina framför Brake Dance Lina & jag - efter Brake Dance
Sockervadd!
Jag med sockervadd Åkbandet tog slut alldeles för snabbt! Lina med sockervadd


- the one and only!

Synpunkter:
Linda

nog är det skönt att vara ute i arbetslivet igen, få känna soíg som någon annan än mamma hela tiden. men nog har man blivit bekväm att vara hemma :D dock jävligt att jag redan har så ont som jag har :(

kul att se dig idag, var dock grymt trött, somnade när jag kom hem =P

2009-07-26 @ 22:26:46
URL: http://lindta.blogg.se/
Kerstin

Nu har jag äntligen haft tid att läsa din blogg. Va kul med ett hus. Lina ser jag har vuxit - vad tiden går. Ha det bra resten av sommaren. Kram/Kerstin

2009-07-27 @ 10:50:56
URL: http://akital.bloggagratis.se
lea

haha, jo på något konstigt sätt var det snällt=) hur går det för er i huset då? jag är så äckligt avundsjuk i alla fall;)

2009-07-27 @ 13:32:53
lea

ja men så kul att få knoga på i alla fall,rombyggdes ju inte på en dag =)

Jo drömkåken är hittad men tyvärr har ju mäklaren semester i 2 veckor till så innan vi vet något mera är ju bäbis redan ute och sen flytta i sammband med det är ju inte alls lika kul, jo det skulle underlätta sjukt mycket spec med tanke på Doris!

men så roligt med semester, ska ni o hälsa på folk eller bara och semestra? Ni vardå köra försiktigt i alla fall och ha det så trevligt!

2009-07-28 @ 22:24:10
Stina och Eric

Ögat fixa sig, skönt det! Jobbigt då det går och irriterar =)



Roligt då du uppdaterar med bilder och så, så man får se hur det går i husbyggandet! Men roligt då det blir klart och ni får de som ni vill!



Skönt med semester, det kan ni väl behöva! =) Få komma bort och bara ta de lungt, skönt är det med!



Man kan väl säga att Eric bara växer, huvvaligen, hinner som inte vara med känner man och dagarna går bara så fort!



Läste nå i tidinigen om att dom skulle flytta på excellent eller aditro eller vad det heter, påverkar det dig något?



Kramar

2009-07-29 @ 19:26:15
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Linda

hoppas ni har det bra i grannlandet!

2009-08-02 @ 22:50:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

ja, det var verkligen ett tag sen! jag väntar på uppdatering ;)

2009-09-01 @ 08:51:29
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0